Monday, May 17, 2010

Minuman Kesihatan ++plus




Bagaimana Haw-Fi bertindak ?

Semasa di dalam perut, Haw-Fi berkembang sehingga 10 kali ganda daripada saiz asal dan bertukar menjadi seperti jeli (agar-agar). Di peringkat ini Sekem Psyllium memainkankan peranan penting. Ia akan memerangkap segala minyak dan lemak yang ada di dalam perut. Disamping itu , ia juga membantu mencuci kotoran di dinding perut dan membantu mempercepatkan penyembuhan luka di dalam perut sekiranya ada.

Hasilnya : membantu merawat penyakit gastrik

Semasa melalui sistem usus (deodenum, usus kecil dan usus besar), Haw-Fi yang telah kembang dan menjadi jeli tadi akan menyental dinding saluran usus dengan membuang lemak, minyak dan kotoran lain yang melekat di dinding usus. Proses ini selain membantu "Villi"(tempat penyerapan zat zat daripada makanan atau ubatan), menjadi lebih bersih dan bertindak lebih berkesan, ia juga akan membantu melicin dan melembutkan saluran usus agar pergerakan peritalsis menjadi lebih kuat. Menguatkan pergerakan peritalsis ini sangat penting kerana pergerakan sisa makanan di dalam saluran usus bergantung kepada pergerakan ini.

Hasilnya :

i - Zat makanan dapat diserap dengan lebih baik.

ii - Memudahkan proses pembuangan air besar.

iii - Ubat yang dimakan menjadi lebih berkesan.

iv - membantu merawat penyakit buasir.

v - membantu merawat penyakit usus dan angin.

vi - membantu menyah toksik dalam usus.

vii - membantu mencegah toksik, gas dan bahan kotoran daripada najis masuk kedalam saluran darah.

viii - membantu membersihkan sistem darah.

ix - membantu menguatkan antibodi dalam darah.

x - membantu melancarkan perjalanan darah.

Peranan Ekstrak Buah Hawthorn dalam Haw-Fi adalah membantu menghadamkan makanan, melembut dan mengembangkan saluran darah, mengurangkan paras kolestrol (30.8%), melancarkan perjalanan darah (37.5%), meningkatkan imuniti badan dengan menguatkan antibodi didalam darah. Ekstrak Buah Hawthorn di peringkat antarabangsa lebih dikenali sebagai bahan herba untuk membantu merawat penyakit jantung, tekanan darah tinggi, lelah, sakit sendi, masaalah penghadaman dan masaalah kulit.


*untuk keterangan lanjut visit :http://haw-fi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=55


Untuk dapatkan SPECIAL PRICE Plz Contact admin .

No comments:

Post a Comment